فرگوسن: هنوز زود است درباره قهرمانی صحیت کنیم
تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:فرگوسن,منچستریونایتد, | 20:53 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

درپایان این بازی سرالکس فرگوسن به اسکای سپورتس گفت:« خیلی زود است که بخواهیم درمورد کورس قهرمانی به جمع بندی برسیم. سیتی در نیم فصل دوم کار را با نشاط و پرطراوت آغاز خواهد کرد. آنها از گردونه رقابت های اروپایی خارج شده اند ولی ما علاوه بر لیگ برتر، در لیگ قهرمانان اروپا و اف ای کاپ هم رقابت می کنیم. این بدان معناست که ما چالش بزرگی را پیش رو داریم. البته همیشه از این گونه چالش ها استقبال می کنیم.»

فرگوسن ادامه داد:« این برد هنوز باخت فصل قبل ما در داربی منچستررا جبران نکرده است.هنوز زمان زیادی تا پایان رقابت های این فصل باقی است. ما پیش از این هم مقابل سیتی به پیروزی رسیده بودیم ولی داربی یکشنبه، بازی ویژه ای بود، چون سیتی دو سالی بود که در خانه اش شکست نخورده بود و تیم ما و سیتی برای صدرنشینی درلیگ برتر رقابت شانه به شانه ای داشتیم.»

اودر مورد بازی یکشنبه شب ورزشگاه اتحاد ادامه داد:« بازی فوق العاده ای بود. نمی شد از بازی چشم برداشت.من فکر می کنم که ما به شایستگی به پیروزی رسیدیم. خیلی خوب بازی کردیم و شاید حتی می شد زودتر از اینها بردمان را قطعی می کردیم.»

فرگوسن از تصمیم نادیده گرفتن گل اشلی یانگ به دلیل آفساید عصبانی بود و از نظر او این لحظه، لحظه کلیدی مسابقه بود.او ادامه داد:« گل اشلی یانگ آفساید و مردود اعلام شد ولی گل درستی بود و ما می بایست 0-3 از حریف پیش می افتادیم. فوتبال بازی خنده داری است. در برخی شرایط ممکن است تو را بکشد و ضربه ای کاری به تو وارد کند. بعد از آن گل بود که سیتی بازی را به تساوی کشاند. در آن شرایط آنها شایسته رسیدن به گل بودند. آنها با تمام توان می جنگیدند و ریسک های زیادی هم با انجام یک بازی با 3 مهاجم انجام دادند. ولی به نظر من تا قبل از گل اول سیتی، ما به مراتب برتر از آنها بودیم.»

فرگوسن از گلزنی فان پرسی که سه امتیاز بازی را به حساب تیمش واریز کرد واقعا خوشحال بود و دراین باره ادامه داد:« ضربه ایستگاهی فان پرسی استثنایی بود. او در مجموع این بازی عملکرد خیره کننده ای داشت. فکر می کنم که ما می توانیم با درنظر داشتن بازی فصل پیش ، نسبت به عملکردمان در بازی یکشنبه احساس غرور کنیم. فصل قبل ما بیش از حد به سیتی احترام گذاشتیم. ولی در بازی یکشنبه، تیم ما با روحیه بهتری بازی کرد و بازیکنانم عزمشان را برای برد جزم کرده بودند.»

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ